برازجان
 
جمعه 27 بهمن 1398برچسب:, :: 21:17 ::  نويسنده : پرهام برازجان

 

برازجان
برازجان شهرزیبای شهیدان

برازجان شهرعشق وشهرشیران

برازجان شهرایثاروشهادت

برازجان مهروماوای رشادت

برازجان شهرنام آوران است

كه نام اوهمیشه جاودان است

برازجان شهرزیبای نخیلات

برازجان مامن وماوای ایلات

زآثار مهم وپربهایش

عروس شهراوكاروان سرایش

چه بس زیباست آن كاروانسرایت

كه اوداردزتاریخت حكایت

برازجان اسم ورسمت جاودان باد

توبایدقلب یارانت مكان باد

كه شهرمن بود شهربرازجان

كه من دوستش بدارم چون دل وجان

 

 



نظرات شما عزیزان:

تـــــــــــیام خـــــــــانوم
ساعت12:43---13 آبان 1393
شهر عزیزمبرازجان
پاسخ:عزیزمی


تـــــــــــیام خـــــــــانوم
ساعت12:35---13 آبان 1393
برازجان
پاسخ:مرسی


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت16:07---26 مرداد 1393
مـــات شــدم از رفـتنت …

هیــچ مـیز شطـرنجی هـم در مــیان نـــبـود !

ایـن وســط فــقط یـک دل بـــود …

کـه دیگــر نـیست…


آیلین
ساعت14:31---6 مرداد 1393
وبت خوشگله داداشی.این شعرم نوشتی مشتاق شدم این برازجانو ببینم خخخ ب منم سری بزن
پاسخ:خب بیا حتما جاهای دیدنیشو میبرم نشونت میدم عزیزم


سارا یکتا
ساعت9:04---5 مرداد 1393
خدایا یه لطفی در حق من بکن ده دقیقه قبل از مرگم یه خبری به من بده تا من گوشیم رو فرمت کنم.

سارا یکتا
ساعت22:51---1 مرداد 1393


سارا یکتا
ساعت21:51---30 تير 1393
اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا

لامصب خیلی شرایط سختیه

یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو

اون دو تا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی


سارا یکتا
ساعت9:28---30 تير 1393
سلام چطوری؟یه کار مهمی باهات دارم نه نگیا؟باشه؟اگه من جوون مرگ شدم برام یه همسر پیدا کن و بهش بگو که دوسش داشتم.

سارا یکتا
ساعت23:10---29 تير 1393
وقتی با دوست پسرت به هم میزنی تنها چیزی که ادم رو تسلی میده یاداوری اون هدیه هاییه که میخواستی براش بخری ولی نخریدی
=======================
سلام


bita
ساعت16:03---29 تير 1393
سلام عالیه

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت23:57---22 تير 1393
روزی میــرسد …

بـــی هیــــچ خَبـــَـــری …

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم …

دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب …

رآه خــــوآهم افتـــــآد …

مَـــن کـــه غَریبـــــم …

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم …

همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…


نفس
ساعت15:54---17 تير 1393
سلام
خوبی داداش گلم!!!؟؟؟
وبت عالیه
یادت نره ها به منم سر بزنی
حق یارت


الهه
ساعت17:30---13 مرداد 1392
سلاااام.....اومده بودی وبم...و گفتی که لینکم کردی....خیلی ممنون...منم با عنوان عکس لینکت کردم...باااای

مونا
ساعت18:33---12 مرداد 1392
سلام وبلاگه قشنگی داری خوشحال میشم به منم سری بزنی ومنو لینک کن منتظرم.......

one love
ساعت23:20---8 مرداد 1392
ببخشید ولی منم لینکم رو نمی بینم

bidbux
ساعت21:47---7 مرداد 1392
سلام
دوست داری اینترنت برات یه منبع درآمد کلان باشه؟! میزان درآمدت در ماه میتونه تا چندین میلیون تومن باشه و فقط و فقط به پشتکار خودت بستگی داره. وقت زیادی هم ازت نمیگیره... به هیچ سرمایه اولیه ای هم نیاز نداری... بنابراین توصیه میکنم حتما امتحان کنی و مطمئن باش که ضرر نمیکنی. برای اطلاعات تکمیلی به آدرس زیر بیا...
http://bid.loxblog.com




http://one.love.loxblog.com/
ساعت17:50---31 تير 1392
سلام وب خوبی داری امید وارم بهتر شه ...به منم سر بزن می خوام باهات تبادل لینک کنم من لینک وب شما رو میزارم تو وبم شما هم تا فردا بزارید...ممنون بای
http://one.love.loxblog.com/


مسعود برزیده (سایت بچه های برازجان)
ساعت17:50---11 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه همیشه به فکر ما هستی و به سایت خودت سر میزنی...
(درضمن، از مطالب وبت هم دیدن کردم، بدون اغراق واقعا جالب بودن خصوصا عکسهایی و همچنین شعری که درمورد شهر عزیزمون "برازجان" گذاشتی )
موفق باشی...


عاشقی چشم به راه
ساعت18:42---28 بهمن 1391
وب زیبایی داری.
خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







˙·٠•●♥ مطالب جالب و خواندنی ♥●•٠·˙
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عـکس و آدرس parham0919.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1