خخخخخ
 
شنبه 17 آبان 1393برچسب:, :: 21:28 ::  نويسنده : پرهام برازجان

نقاش نیستم ، ولی دلم برایت پر می کشد !

 

 

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی

موندم چیکارش بکنم !



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت19:10---21 آبان 1393
من ازت خاطره دارم



خاطره



درد کمی نیست ...!


نگین
ساعت19:09---21 آبان 1393
همین که در خاطرم فکر میکنم

گاهی بیاد منی ...

برای هفت پشتم کافیست

اگر نه

ما را چه به آرزوهای بزرگ ...!


نگین
ساعت19:07---21 آبان 1393
من اگر بمیرم شاید او گریه کند



ولی



اگر او گریه کند



من می ميرم ...!


نگین
ساعت19:03---21 آبان 1393
یادم میاد آجرهای قرمز حیاط رو خیس میکردم

و ساعتها به دیوار آجری خیس تکیه میدادم

فقط به خاطر اینکه بوی خوبی داشت

ایستادگی عحیبی داشتم پای چیزایی که دوست داشتم !


نگین
ساعت19:02---21 آبان 1393
روی هر جمله 1 دقیقه فکر کن ؛

1.دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که مسير را به راه درست هدایت می کند.

2.می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.

3.دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه

4.تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت

5.دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.

6.اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان

7.وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره


نگین
ساعت18:59---21 آبان 1393
خانه های قدیمی را دوست دارم... چایی همیشه دم است روی سماور ، توی قوری در خانه همیشه باز است مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواهد غذاها ساده و خانگی است ، بویش نیازی به هود ندارد عطرش تا هفت خانه می رود کسی نان خشکه ندارد ، نان برکت سفره است مهمان ناخوانده آب خورشت را زیاد می کند دلخوری ها مشاوره نمی خواهد دوستی ها حساب و کتاب ندارد سلام ها اینقدر معنا ندارد سلام گرگی وجود ندارد افسردگی بیماری نایابی است … می دانی . . . دلم فقط کمی سادگی میخواهد دلم دوستی میخواهد که وقتی کنارش مینشینم دلم گرم میشود و چایی ام سرد... یک رفیق شش دانگ... یک آرام دل... کسی که امتحانش را در رفاقت و مهربانی پس داده و دیگر محک زدن و زیرو رو کردنی در کار نباشد... رفیقی که من نگویم و او بشنود... بخندم و حجم بغض را در خنده ام ببیند... رفیقی که بگویمش برو اما بماند... و نرود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







˙·٠•●♥ مطالب جالب و خواندنی ♥●•٠·˙
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عـکس و آدرس parham0919.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 12281
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1